Meesterlijk landmeten in Madrid - Reisverslagen van harmen van oosten - WaarBenJij.nu Meesterlijk landmeten in Madrid - Reisverslagen van harmen van oosten - WaarBenJij.nu

Meesterlijk landmeten in Madrid

Al jaren heb ik geroepen dat ik in het buitenland wil studeren. Eindelijk ga ik op pad en dan nog wel naar Madrid! Daar wil ik alle wiskundige truckjes leren over het landmeten, vloeiend in het spaans worden en sturing geven aan mijzelf.
In deze blog wil ik je meenemen in het leven in Madrid en de avonduren die ik daar ga beleven.
Heel erg veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2017

Un dia con mucho disfrutamos, el nuevo año chino

16 Januari 2017

Daarheen en weer terug

09 Oktober 2016

Winter is coming, but not yet in madrid

21 September 2016

Een niet zo avontuurlijk madrid

08 September 2016

Einde van de taalcursus en een nieuwe huisgenoot
harmen

Actief sinds 06 Mei 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5423

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 20 Januari 2018

Meesterlijk landmeten in Madrid

07 Mei 2010 - 03 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: