Voorpret van de Reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van harmen oosten - WaarBenJij.nu Voorpret van de Reis - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van harmen oosten - WaarBenJij.nu

Voorpret van de Reis

Door: Harmen

Blijf op de hoogte en volg harmen

21 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

Ha Lezers,
Gisteren gaf Willem de tip om een reisblog bij te houden. Een studie naar buitenland is een heel avontuur. Ik weet zelf echt niet wat ik kan verwachten laat staan dat jullie weten wat er te gebeuren staat.

Het vertrek naar Madrid ga al enige problemen. Zaterdag had ik mijn koffer ingepakt en de fiets in de doos gestopt. Zondagmorgen de wekker om 7 uur gezet om twee uur van te voren op de luchthaven te zijn.
Helaas miste we door de grote fietsdoos onze eerste tram. In de stortregen kwamen we met de volgende tram aan op het station. Ook daar miste we door de grote onze aansluiting en kwamen een uur later dan geplanned aan op de luchthaven. De check-in balie sluit drie kwartier van te voren en met de doos op twee bagage karretjes kwamen we net een paar minuten te laat aan bij de check in balie. Iberia Airlines heeft geen service office en ik kon daardoor naar mijn vlucht fluiten :(
Na wat telefoontjes met de airline en de Bookingsmaatschappij heb ik momenteel de vlucht van 6 uur naar madrid en kom om 9 uur aan
Voor zover het eerste avontuur al in nederland.
Groet Harmen

  • 23 Augustus 2016 - 23:13

    Jeanette:

    Wat leuk, Harmen. Welke studie ga je volgen?
    Geniet van dit nieuwe avontuur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

harmen

Actief sinds 06 Mei 2010
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 5424

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 20 Januari 2018

Meesterlijk landmeten in Madrid

07 Mei 2010 - 03 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: