Een niet zo avontuurlijk madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van harmen oosten - WaarBenJij.nu Een niet zo avontuurlijk madrid - Reisverslag uit Madrid, Spanje van harmen oosten - WaarBenJij.nu

Een niet zo avontuurlijk madrid

Blijf op de hoogte en volg harmen

21 September 2016 | Spanje, Madrid

Het is alweer even geleden dat ik voor het laatst heb geblogged over mijn verblijf in Madrid. De nieuwigheid is er nu een beetje vanaf, waardoor het een stuk minder interessant is.
Eigenlijk weet ik niet zo goed waar ik moet beginnen. Afgelopen weken vielen eerlijk gezegd een beetje tegen. Tijdens de eerste lesweek stelde de lessen niet veel voor. Het was een half uur over welke thema’s ze gaan praten en werk er eigenlijk weinig inhoud besproken en deze week gaan ze vol en in rap tempo door de stof waardoor ik het niet meer kan volgen. Gisteren raakte ik er nogal gestrest van dat ik de les niet begrijp en achteraf de powerpoint evenmin begrijp. Dit terwijl ik sinds ik in madrid ben aangekomen hard heb gewerkt om de spaanse taal machtig te worden (bij deze is dat nog niet gelukt).
De klas is nog steeds super klein en er is nog totaal geen groepsband. Hopelijk komt deze band aankomende weken er een beetje ik heb met een paar klasgenoten wel redelijk contact. Met de huisgenoten is het nog wel erg gezellig en vandaag komt joska langs wat ook weer veel gezelligheid gaat geven.

Tot zover een niet zo avontuurlijk madrid.

  • 02 Oktober 2016 - 08:32

    Jeanette:

    Hoi Harmen,

    Wij wensen je veel succes in Spanje en met je studie. Hopelijk gaat het inderdaad binnenkort beter.

    Greetz, George en Jeanette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

harmen

Actief sinds 06 Mei 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 5421

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2016 - 20 Januari 2018

Meesterlijk landmeten in Madrid

07 Mei 2010 - 03 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: